Sharia-wetgeving voor niet-mohammedanen

Wie wetgeving zegt denkt aan justitie. Daarvoor is er een Belgische minister die er vorig jaar in slaagde aan gevangenen hebben meer dan 75.000 euro aan stakingsvergoedingen uit te laten betalen.
Deze gewezen advocaat van Arcopar die minister moest worden om het manifeste misdrijf van oplichting gepleegd door de voltallige directie van Arcopar te laten verjaren verhoogde dus de openbare financiering van duidelijk georganiseerde misdaad. Want wat blijkt?
Dezelfde “christelijke” minister van justitie Koen Geens (CD&V) heeft verleden jaar het subsidiebudget voor het betalen van imams met 40 procent (!) opgetrokken. Ook de moslimexecutieve kreeg 72.000 euro “extra” toegestopt.
Hiermee is het duidelijk dat Zuhal Demir (NVA) overschot aan gelijk had toen ze verklaarde dat de CD&V op jacht is naar kiesvee onder de hier aanwezige mohammedanen.
Daarom is het van enorm belang om er nogmaals aan te herinneren dat de islam vastbesloten is onze seculiere westerse wetgeving te vervangen door islamitische sharia-wetgeving

Daarom deze bijdrage. Want wat is sharia? We lichten een puntje van de sluier op door te citeren uit een pas aan ons boekenkastje toegevoegd werk van de fysicus professor dr. Bill Warner. U vindt het integrale werk hier en het telt 95 pagina’s.

Sharia-wetgeving is islamitische wetgeving. Sharia is de basis van alle eisen die moslims stellen aan onze maatschappij.

  • Wanneer aan scholen wordt gevraagd een ruimte vrij te maken voor islamitisch gebed, of gevraagd wordt dat er geen varkensvlees wordt gebruikt bij het bereiden van maaltijden wordt in feite aan ons gevraagd de Sharia-wetgeving uit te voeren.
  • Als een moslima een hoofddoek draagt, dan is dat gehoorzaamheid aan de Sharia-wetgeving.
  • Toen onze kranten de Deense cartoons van Mohammed niet wilden pu­bliceren, onderwierpen ze zich aan de eisen van de Sharia-wetgeving.
  • Als van onze ziekenhuizen wordt geëist dat ze moslimvrouwen op een speciale manier behandelen, dan is dat Sharia.
  • Als onze schoolboeken eerst moeten worden doorgelicht door moslim organisaties voordat ze in onze scholen gebruikt mogen worden, is dat in overeenstemming met de Sharia-wetgeving.
  • De aanval op het World Trade Center werd gepleegd conform de oorlogsregels van de jihad, zoals te vinden in de Sharia-wetgeving.
  • Sharia-wetgeving is de basis van het religieuze, politieke en culturele leven van alle moslims.

Sharia-wetgeving wordt steeds meer in westerse landen ingevoerd, ondanks dat er geen kennis is van wat Sharia feitelijk inhoudt aangezien openbare, privé of religieuze scholen het niet onderwijzen.

Het goede nieuws is dat de eenvoudigste manier om islam te leren kennen dat via de Sharia-wetgeving kan

WAT IS SHARIA?

Leren over de Sharia is een praktische introductie in de Koran en Mohammed.
Als je de Sharia kent, krijgt islam betekenis. De meeste mensen denken dat islam ingewikkeld is of zelfs onmogelijk om te begrijpen, maar als je haar prin­cipes begrijpt, is de islam heel erg logisch. Het is gebaseerd op verschillende visies op de mens, logica, kennis en ethiek. Als je eenmaal de principes en logica begrijpt, kun je niet alleen verklaren wat er gebeurt en waarom, maar zul je ook in staat zijn de volgende stap in het proces te voorspellen.

DE REFERENTIENUMMERS BEGRIJPEN

Voordat je de Sharia kunt begrijpen, moet je weten dat er drie boeken zijn die de basis vormen van de Sharia. Elke regel of wet in Sharia is gebaseerd op een passage in de Koran of de Soenna, het volmaakte voorbeeld van Mohammed (gebaseerd op twee teksten – de Hadith en de Sira). Iedere wet in de islam moet zijn oorsprong hebben in de Koran en de Soenna.

We kennen de Soenna als we de persoonlijke details van Mohammed’s leven kennen. We weten hoe hij zijn tanden poetste en welke schoen hij als eerste aantrok. We kennen de Soenna vanwege de Sira en de Hadith.

Je zult waarschijnlijk denken dat de Koran de bijbel is van de islam. Dat is niet waar. De bijbel van de islam is zowel de Koran, de Sira als de Hadith; deze drie teksten worden de trilogie genoemd.

De Koran bevat slechts 14% van alle woorden van de islamitische doctrine. Van de gehele geschreven islamitische doctrine is 86% gewijd aan de Soenna (Sira en Hadith). Islam is 14% Allah en 86% Mohammed.

Sharia is niets meer dan een condensatie en extrapolatie van de Koran en de Soenna. Daarom is het onmogelijk de Sharia te begrijpen zonder enig begrip van de doctrine van de Koran, Hadith en de Sira.

Lees verder >>>

image_pdfimage_print
Share

Reacties

Sharia-wetgeving voor niet-mohammedanen — 4 reacties

  1. Beste Lucky,
    Heb je al eens gekeken naar die cd&v huichelaar zijn schoonzoon?
    Duidelijk??? Dan wordt alles duidelijk waarom die cd&v huichelaar zo pro islam is.
    Ik heb die vent nooit gemogen, de onbetrouwbaarheid druipt van zijn schijnheilige smoel.

        • Beste Jean,

          Soms werkt het vermelden van bruggetjes naar artikels contraproductief. Ze worden, juist vanwege hun vermelding op Nageltjes, doodleuk weg gehaald bij de leugenpers en de corrupte media. Dit gebeurde ook hier en nu. Meerdere veel meer zeggende krantenartikels werden na het publiceren van deze bijdrage gewoon weg gecensureerd.

          De enige remedie daartegen is de betrokken artikels preventief en vooraf op te slagen want zoeken in het diepe internet is een extreem tijdrovende bezigheid. Dat geeft ook voldoening. Want zij weten dat wij het blijven weten.

          Maar soms is het niet echt “on topic”. Justitieminister Geens fungeerde hier slechts als randverschijnsel, als een tjeefse debiele religioot. Als hij het boekenkastje van Nageltjes zou aanklikken en durven lezen dan loopt de ontlasting en urine allicht binnen de kortste keren tussen zijn billen naar beneden. Waarschijnlijk heeft hij hiervoor niet eens het lef.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *