Mawda en ongewapende politieagentes

Wat had de politie moeten doen na een ijdele gevaarlijke achtervolging van tientallen kilometers? Er nog tientallen kilometers er achterheen rijden, en ze uiteindelijk laten gaan, en zich daarmee belachelijk maken?
De chauffeur, die best de vader zelf zou kunnen zijn , was bereid het leven van iedereen te riskeren, ook al omdat ze weten dat de politie hier eigenlijk niets meer mag, iedereen na de feiten binnen de kortste keren wordt vrij gelaten of een flutstraf krijgt van de in ons justitieapparaat geïnfiltreerde pvda-rechters.
Ik schreef al eerder: zij die bereid zijn tot het gebruiken van (het meeste geweld) zullen de overwinnaars zijn, en dus overleven. Duidelijk dat ze in al de islamlanden weten hoe, en ze er van kinds af aan in getraind zijn ( niet zo jong als het arme kind natuurlijk) . Bovendien zijn ze absoluut overtuigd dat ze naar het paradijs gaan, en alle anderen niet.
Wat mij de stelling ooit eens ontlokte tegenover een Marokkaanse arbeider die wij ooit in dienst hadden genomen; waarom willen jullie steeds anderen bekeren? Waarom zou zelfs ik moslim moeten worden? Wees toch blij. Later kom je daardoor je baas en al die enge atheïsten in de hemel niet meer tegen en heb je meer plaats en meer maagden voor je zelf, terwijl ik brand in de hel. Uiteindelijk hebben we hem ontslagen, niet omdat hij moslim was want dat wisten we al bij indienstname, maar omdat er niets mee aan te vangen was en een slechte collega tegenover de anderen.
We hebben het enkele keren geprobeerd na algemene subtiele druk die door ‘het beleid’ wordt uitgeoefend, en telkens was het een duur, masochistisch, hopeloos en gevaarlijk experiment gebleken. Ben ik blij dat we daar van af zijn, al hebben anderen straks geen keuze meer.
Downsizen en robotiseren dus, tenminste als je in dit klotenland nog kans wilt maken. Let wel: ooit zullen veel van de arbeiders moslim zijn, en veel van je klanten ook. Je zal dus moeten ‘pleujen’ met of zonder ‘neuten’ ( Gents(ch): ‘nie neuten, nie pleujen’ = niet zagen, niet plooien).
h/t A. Griffon op facebook

Postscriptum:

Het kindje dat de illegalen achteraan in de vluchtende bestelwagen als levend schild gebruikten, was – naar eigen zeggen – Mawda niet. Mawda zat vooraan, naast de chauffeur die toen hij de politieman zijn wapen zag trekken, een bruusk gebaar maakte om de politieauto in de berm te rammen. Hierdoor miste de kogel, die bestemd was om de mensensmokkelaar te stoppen zijn doel, en raakte het kindje.
Hoewel zichtbaar overmand door verdriet, weigerde de vader van Mawda te zeggen wie de mensensmokkelaar was die de bestelwagen bestuurde. Maar wie zat er dan achter het stuur? Zou het de vader zelf kunnen geweest zijn?!?

Toemaatje. Onze 1st Minister Michel noemde een terroristische aanval een “incident in Luik”. Twee politievrouwen die parkeermeters controleerden en een toevallige voorbijgangster werden door een man in donkere kledij neergeschoten. De politieagentes waren ongewapend. Wat zal zijn kabinetchef nu te vertellen hebben? Is hij, met de opengrenzen-ngo’s en andere pro invasie organisaties excuses aan het voorbereiden?

Of is hij een aanvalsplan aan het opstellen tegen al wie kritiek op de islam zal formuleren? De man riep: “Allahu akbar”. Specialisten lopen op de catwalk voor het journaille en vertellen of herhalen wat we allemaal al eerder hebben gehoord. Ze verklaren dat niets wees op een mogelijke aanslag, en dat het gevaar gedaald was nu IS hun invloed in het Midden-Oosten verloren heeft.
De ware reden van deze aanslagen moet je in de islamitische doctrine zoeken. De islamitische trilogie Koran Sira en de hadith puilen uit van haat jegens niet mohammedanen en Jihad in het voordeel van islam.
Men is niet radicaal omdat men werkloos is of honger heeft. Dat willen de politici en EU ons laten geloven, omdat de waarheid hun toekomstplannen zou kunnen dwarsbomen. In de laatste aanslag in Luik moeten we de resultaten van het onderzoek nog afwachten, maar volgens het journaille wijst alles erop dat de man, pas uit de gevangenis ontslagen, onlangs zou geradicaliseerd zijn.
Men is radicaal omdat de modale islamitische doctrine radicaal is, en niet omdat een persoon als bij toverslag geradicaliseerd is.