Noem de kwaal bij zijn naam!

Wat zullen islamleraars na de herfstvakantie tegen hun leerlingen vertellen over de islamitische terreuraanslagen, over de onthoofding in Parijs, over het bloedbad in Wenen?

Jonge moslimkinderen, ontvankelijk en beïnvloedbaar, kunnen tikkende tijdbommetjes worden als ze toevallig mallotige islamleraars treffen met anti-westers gedachtegoed, die kinderen meeslepen in hun radicale denkrichting en hen loodsen in de richting van islamitische uitspattingen.     

Potentiële terroristen zitten er daarom overal in alle scholen waar islamlessen gegeven worden. In het islamonderwijs liggen de kiemen van terrorisme, de zaden van radicalisering. Jonge moslimpjes, met ontluikende sympathieën voor moslimextremisme hellen over naar geradicaliseerd tuig dat in optimale paraatheid gekweekt wordt om op de terroristische toer te gaan. Het is in dát soort onderwijs dat terroristen gevormd worden.

Is het islamleraars nog altijd gegund om vrijblijvend, zonder enige controle, inhoud te geven aan hun ‘lessen’? Vroeger wel. Nu weet ik het niet.

Zullen islamleraars ook zo rond de pot draaien als politici en media, die zich verslikken als ze het terroristisch geboefte een naam willen geven. Toch is het niet zo moeilijk: “ISLAMITISCHE terreuraanslagen gepleegd door MOSLIMS.”

Om indruk te maken op de mensen en hen te overtuigen van de kwaadaardigheid van de islam zouden alle tv-zenders en alle kranten non-stop beelden moeten laten zien van verhakkelde lijken en bloederige straten. Met de niet mis te verstane mededeling: “Wie heeft dit gedaan? De islam! En wie zijn de daders? Moslims!”

h/t Lieve